PERUUTTAMISOIKEUS JA PALAUTUKSET
PALAUTUS & VAIHTO
Kuluttajana sinulla on tavallisesti 14 päivän palautusoikeus, mutta me tarjoamme sinulle 30 päivän palautusoikeuden alkaen siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Sinulla on oikeus avata pakkaus maksutta ja tarkistaa, että tuote toimii. Kuluttajana olet kuitenkin vastuussa tavaroiden arvon alenemisesta, mukaan lukien alkuperäisestä pakkauksesta, jos sitä on rikottu liikaa kuin mitä olisi vaadittu tavaran ominaisuuksien ja toiminnan tarkistamiseksi. Jos haluat käyttää palautusoikeutta, lähetä tuote meille takaisin yhdessä palautusetiketin kanssa, jonka saat, kun rekisteröit palautuksen. Sisäänkirjautumistietosi ovat sähköpostiosoite, jonka annoit tilausta tehdessäsi, ja salasanasi on tilausnumerosi (löytyy toimitusluettelon ylätunnisteesta). Muista, että otat riskin, jos tuote vahingoittuu, kun se lähetetään takaisin meille. Varmista siis, että tuote on hyvin pakattu. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan, ja laput ja etiketit on oltava kiinni. Alkuperäinen tuotepakkaus ja erityisvalmistettu sisäpakkaus auttavat tuotetta matkaamaan tukevasti kuljetuksen aikana. Älä kiinnitä palautusosoitelappua suoraan tuotteen pakkaukseen, vaan aseta alkuperäinen pakkaus toisen pakkauksen sisälle. Jos lisävarusteita puuttuu tai tuotteessa on fyysisiä vaurioita, pidätämme oikeuden periä maksu tuotteen toimintakunnon palauttamiseksi. Lampan pidättyy tekemästä tällaista vähennystä, jos tuote palautetaan olennaisesti muuttumattomassa tilassa.
Palautusoikeus ei koske yrityksiä.
PALAUTUKSET
Etukäteen maksettua rahtikirjaa käytettäessä veloitetaan 99 kruunua sis. alv. Korttiostoksista palautetaan palautussumma vähennettynä 99 kruunulla ja laskulla ostettujen tuotteiden laskua muokataan 99 kruunuun ja se lähetetään uudelleen. Jos kyseessä on vaihto, olemme vastuussa palautuksesta. Kuinka palautan tuotteeni? Peruutusoikeutta käyttäessäsi olet asiakkaana vastuussa 99 kruunun takaisinkuljetuksesta. Muut kulut, kuten tuotteen hinta ja toimitus meiltä sinulle, hyvitetään. Lampan ei lunasta paketteja postiennakkoa vastaan. Suosittelemme, että palautat lähetyksen tavalla, jolla se saapuu palautusosoitteeseemme. Lampanilla ei myöskään ole mahdollisuutta lunastaa paketteja postin asiamiehiltä.
Palautusosoite:
Lampan
Norgårdsvägen 3
SE-451 75 Uddevalla
SWEDEN
Kuluttajana sinulla on tavallisesti 14 päivän palautusoikeus, mutta me tarjoamme sinulle 30 päivän palautusoikeuden alkaen siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Sinulla on oikeus avata pakkaus maksutta ja tarkistaa, että tuote toimii. Kuluttajana olet kuitenkin vastuussa tavaroiden arvon alenemisesta, mukaan lukien alkuperäisestä pakkauksesta, jos sitä on rikottu liikaa kuin mitä olisi vaadittu tavaran ominaisuuksien ja toiminnan tarkistamiseksi. Jos haluat käyttää palautusoikeutta, lähetä tuote meille takaisin yhdessä palautusetiketin kanssa, jonka saat, kun rekisteröit palautuksen. Sisäänkirjautumistietosi ovat sähköpostiosoite, jonka annoit tilausta tehdessäsi, ja salasanasi on tilausnumerosi (löytyy toimitusluettelon ylätunnisteesta). Muista, että otat riskin, jos tuote vahingoittuu, kun se lähetetään takaisin meille. Varmista siis, että tuote on hyvin pakattu. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan, ja laput ja etiketit on oltava kiinni. Alkuperäinen tuotepakkaus ja erityisvalmistettu sisäpakkaus auttavat tuotetta matkaamaan tukevasti kuljetuksen aikana. Älä kiinnitä palautusosoitelappua suoraan tuotteen pakkaukseen, vaan aseta alkuperäinen pakkaus toisen pakkauksen sisälle. Jos lisävarusteita puuttuu tai tuotteessa on fyysisiä vaurioita, pidätämme oikeuden periä maksu tuotteen toimintakunnon palauttamiseksi. Lampan pidättyy tekemästä tällaista vähennystä, jos tuote palautetaan olennaisesti muuttumattomassa tilassa.
Palautusoikeus ei koske yrityksiä.
PALAUTUKSET
Etukäteen maksettua rahtikirjaa käytettäessä veloitetaan 99 kruunua sis. alv. Korttiostoksista palautetaan palautussumma vähennettynä 99 kruunulla ja laskulla ostettujen tuotteiden laskua muokataan 99 kruunuun ja se lähetetään uudelleen. Jos kyseessä on vaihto, olemme vastuussa palautuksesta. Kuinka palautan tuotteeni? Peruutusoikeutta käyttäessäsi olet asiakkaana vastuussa 99 kruunun takaisinkuljetuksesta. Muut kulut, kuten tuotteen hinta ja toimitus meiltä sinulle, hyvitetään. Lampan ei lunasta paketteja postiennakkoa vastaan. Suosittelemme, että palautat lähetyksen tavalla, jolla se saapuu palautusosoitteeseemme. Lampanilla ei myöskään ole mahdollisuutta lunastaa paketteja postin asiamiehiltä.
Palautusosoite:
Lampan
Norgårdsvägen 3
SE-451 75 Uddevalla
SWEDEN
HYVITYKSET
Collector Bank hallinnoi kaikkia maksujamme. Palautuksen jälkeen lasku päivitetään automaattisesti. Jos et ole saanut laskua, ota yhteyttä Collector Bankiin. Korttimaksuissa palautettava summa palautetaan pankkitilillesi. Lisätietoja saat Collector Bankista: +4610-16 10 100 contactcenter@collectorbank.se Täydet ehdot Collectorin laskutukseen näet alla olevista linkeistä:
Laskuja ja tililuottoja koskevat yleiset ehdot
Vakioidut eurooppalaiset kulutusluottotiedot
a. Kirjaudu ”omille sivuillesi” osoitteessa minasidor.collector.se
b. Ota yhteys Collector Bankiin +4610-16 10 100 tai www.collector.se
c. Ota yhteys meihin tai kontakt@lampan.se
REKLAMAATIO
Ruotsin kuluttajankauppalain mukaan sinulla on asiakkaana aina kolmen vuoden oikeus tehdä valitus kaikista tuotteistamme. Valitusoikeus kattaa meiltä ostamiesi tuotteiden alkuperäiset virheet. Jos haluat reklamoida nettikaupastamme ostamastasi tuotteesta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla kontakt@lampan.se autamme sinua. Ennen kuin otat meihin yhteyttä, se helpottaa sinua: - Pidä tilauksen numero tai kuitti käsillä - Ovat havainneet tai voivat kuvata virheen mahdollisimman selkeästi
Valituksen sattuessa vika voidaan korjata monin tavoin, kuten korjauksella, hinnanalennuksella, jälleentoimituksella tai ostoksen peruuttamisella. Jos valitus tapahtuu, hyvitys suoritetaan kohtuullisessa ajassa ilman aiheetonta viivytystä. Meillä on aina dialogi kanssasi asiakkaana tapauksen aikana, jotta voit tuntea olosi turvalliseksi kanssamme tekemäsi ostoksen yhteydessä. Valitukset ilmoitetaan heti, kun virhe havaitaan, mutta viimeistään kahden kuukauden kuluttua virheen havaitsemisesta.
Collector Bank hallinnoi kaikkia maksujamme. Palautuksen jälkeen lasku päivitetään automaattisesti. Jos et ole saanut laskua, ota yhteyttä Collector Bankiin. Korttimaksuissa palautettava summa palautetaan pankkitilillesi. Lisätietoja saat Collector Bankista: +4610-16 10 100 contactcenter@collectorbank.se Täydet ehdot Collectorin laskutukseen näet alla olevista linkeistä:
Laskuja ja tililuottoja koskevat yleiset ehdot
Vakioidut eurooppalaiset kulutusluottotiedot
a. Kirjaudu ”omille sivuillesi” osoitteessa minasidor.collector.se
b. Ota yhteys Collector Bankiin +4610-16 10 100 tai www.collector.se
c. Ota yhteys meihin tai kontakt@lampan.se
REKLAMAATIO
Ruotsin kuluttajankauppalain mukaan sinulla on asiakkaana aina kolmen vuoden oikeus tehdä valitus kaikista tuotteistamme. Valitusoikeus kattaa meiltä ostamiesi tuotteiden alkuperäiset virheet. Jos haluat reklamoida nettikaupastamme ostamastasi tuotteesta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla kontakt@lampan.se autamme sinua. Ennen kuin otat meihin yhteyttä, se helpottaa sinua: - Pidä tilauksen numero tai kuitti käsillä - Ovat havainneet tai voivat kuvata virheen mahdollisimman selkeästi
Valituksen sattuessa vika voidaan korjata monin tavoin, kuten korjauksella, hinnanalennuksella, jälleentoimituksella tai ostoksen peruuttamisella. Jos valitus tapahtuu, hyvitys suoritetaan kohtuullisessa ajassa ilman aiheetonta viivytystä. Meillä on aina dialogi kanssasi asiakkaana tapauksen aikana, jotta voit tuntea olosi turvalliseksi kanssamme tekemäsi ostoksen yhteydessä. Valitukset ilmoitetaan heti, kun virhe havaitaan, mutta viimeistään kahden kuukauden kuluttua virheen havaitsemisesta.